Kızlar 16 haftalık hamileyim 2 gündür karnım aşırı derece gergin sert ve mide ağrım vardı. Bugün idrar testi verdim sağlık ocağına enfeksiyondan şüphelendim çünkü doktor idrarda enfeksiyon var dedi ve protein görünüyor kadın doğumcuna görünmen lazım sağlık ocağında bu protein sonucu çok doğru çıkmıyor dedi aksi gibi doktorum farklı bir şehire geçiş yaptı ve ben doktor arayışındayım soramadım da doğal olarak zaten başka bir doktora gideceğim diye başına gelen bilgisi olan var mı bana bir yol gösterseniz onu yapsam ya bakıyorum tekrar doktora haftaya gideyim dedim ama acil bir durum mu bu sizce