Selammm kızlar,
Benim normalde regli günüm bugün yani ayın 18’i ama ilk defa bu ay hiçbir belirtim yok testim de yok evde o yüzden yapamadım iki haftadır bayağı takviyeler kullanıyorum demir, magnezyum, D vitamini, polysitol acabaaaa mı demedim değil çünkü özellikle polysitol kullanıp hemen hamile kalan o kadar çok var ki 🥹 yarın da Nodül olduğu için biyopsi istediler biyopsi yapılacak normalde bu ay aşılama yapılacaktı biyopsi olduğu için yapılamadı Marta ertelendi hiçbir belirtimde yok normalde günler öncesi bel ağrısından Kıvranırdım yataktan bile kalkamayacak derecede ağrım olurdu bu sefer hiçbir belirtim yok sadece geçen hafta bacaklarım inanılmaz derecede ağrıdı kan verdim romatizmadan şüphelendiler hiçbir şey çıkmadı 🫠 sizde durumlar nasıl ?