balim34 inşallah ben çok araştırdım değerlere istinaden risk grubunda değilim sanırım ama burada bilen biri vardır diye sormak istedim. Devlet hastanesinde yaptırdım enabızda sonuçlarım çıkmamış gözüküyordu ben de bugün hastaneye gittim rapor çıkmış yarın doktora göstericem inşallah. Sadece değerler çıkmıştı bende ama rapor vesaire yoktu ❤️ inşallah sizin de tertemiz çıkar