Kızlar 34 haftalık hamileyim ve haftalar geçtikçe korkum iyice artıyor. 2.bebeğime hamileyim. İlk doğumum normal doğumdu. Tabi ne kadar normal denirse. Bende çok travma bıraktı. Vakumla doğum oldu. Acı içinde kıvranıp bebeğimi emziremiyodum bile bu yüzden 5 gün hastanede kaldım. Bebeğim 12 gün küvezde.
Şuan ki gebeliğimde de bebeğim makat geliş düzelmezse sezeryan dedi Dr. Evet normal doğum çok zor ama sezeryan da olmak istemiyorum. Her iki taraftanda dikişli olmak beni korkutuyor. İçim içimi yiyor nasıl olcak diye zaten oğlumda küçük hemen toparlanıp onunla ilgilenmem lazım bu yüzden de sezeryan istemiyorum. Normal doğumla daha çabuk toparlanırım belki. Kısacası her ikisinden de çok korkuyorum. Biraz güzel şeyler duymaya ihtiyacım var sanırım