orhismommmmmm ben iki kişilik yapıyorum iki yumurta bi çay bardağı süt bi çay bardağı un bi çay bardağından az sıvı yağ bi çay bardağı şeker kabartma tozu iki üç kaşık kakao karıştır koy kaplara tatlı olsun dersen şekeri arttır istersen çırp güzelce hepsini ilk önce yumurta ve şekeri tabi sonra kaplara koy ortalarına çikolata veya varsa Nutella koy ister tencerede ister fırın tepsisine su koyup 10dk pişir 180derece de mis gibi oluyor ama ben tencerede de pişirsem fırında da pişirsem mutlaka su koyuyorum