azizek ben tekrar kadın doğuma gitmiştim dikişlerim felaket olmuştu ve artık enfeksiyon kapma derecesine gelmişti ama pansumanımı falan yapıyordum kurutuyorum ama nafile doktor pek ve bez kullanmayacaksın eski atletleri veya pamuklu bi bez onları koyacaksın ve yıkayıp kullanmak istersen tekrar kaynar suda yıkayıp ütüleyip kullan dedi o şekilde iyileşti bide intim sprey aldım onu kullandım oda çok rahatlatıyor