2bebelihemsireanne Ben özel sektördeyim, bizde şöyle;
Önce ücretli izin/doğum iznimizin ücretli kısmı (16 hafta) , sonra ücretsiz izin/doğum iznimizin ücretsiz kısmı (kullanacaksanız) , ondan sonra yıllık izin geliyor, işe dönüş tarihinize göre de süt izni planlanıyor, sıralama böyle olmalı diye biliyorum. İsterseniz kurumunuza sıralamayı sorun siz de.
Ben ücretsiz iznimi en başta izne çıkmadan şirketime 6 ay kullanacakmışım gibi (max süre 6 ay) bildirdim çünkü o süre asagı yönlü revize edilebiliyormuş / düşürülebiliyormuş anne tarafından (6 ay değil de 2 ay kullanacagım sekılde ornegın) ama sonradan arttırılamıyormuş (2 ay deyip de 5 aya uzattım sekilde ornegin) , onun dısında yıllık iznimi de ücretsiz izin dönüşünde şu kadar gün diye bildirmek için ucu açık bıraktım. Umarım sizin süreciniz de istediğiniz gibi şekillenir🙏🏻