Hanımlar 29 haftadan merhaba.. dün kadın doğum uzmanı insülin kullanıyorum diye Coraspin de başlattı 34.Haftaya dek kullan dedi.
Kalp damar pıhtılaşma düşük veya tansiyon problemi hiç biri yok. Sadece gebelik şekerinden dolayı verildiğini ilk kez görüyorum. Bu ilacı kullanıp yan etki yaşayan varmı acaba ? Ayrıca 2. Sezeryan olacak acil ameliyat durumu olursa ameliyat esnasında bi sıkıntı olmazmı ? Birde sabah mı gece mi kullanmalıyım doktor farketmez demişti
Tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim 🥰