Dry_tnc ekny80 malesef gidemedim 2 defa sıra aldım ama gitmek kısmet olmadı 37. Haftamdayım doğum için kabul etmezler diye düşündüğüm için gidemedim birazda
ekny80 Dry_tnc Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin bende 37 deyim 4 nisan doğum sizin ne zaman
Dry_tnc ekny80 amin sizinde inşallah 🙏🏻 14 nisan benimki de tabi tahmini tarih bekliyoruz artık ne zaman gelirse küçük hanım 😊