nevinbulyaman Ya bişi sorucam kasık Ağrılarım aşırı vardı geçti düşük riskim vardı iğneler kullandım ilaç hala içiyorum mide bulantısı halsizlik koku hassasiyeti hala var bebeğime bişi olmamıştır değilmi ayın 24 ünde genel kontrolüm var
sarilale123 nevinbulyaman suyu fazla iç demişti Doktor kasık ağrısında bide bebek büyüdüğünde kaslr gerilir kasık ağrısı olur dedi zaten sürekli olmaz korkmayın
nevinbulyaman @sarilale123 ya ben normalde de şu içmeyi unutan ni insanım ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri şu içmeye dikkat ediyorum bilemedim inşallah bebeğime bişi olmamıştır
sarilale123 nevinbulyaman sol boşluğumda ağrı oluyor diye koşa koşa acile gitmiştim🙈 insan korkuyor sizi çok iyi anlıyorum ama kanama vs yoksa korkulacak bi durumda yoktur. İçinizi rahat tuttun
nevinbulyaman @aslmoms sağlık ocağında kalp atışına bakıyorlarmı 🤔 ikl hamileyim hiç bir şey bilmiyorum
aslmoms nevinbulyaman sarilale123 lelesbaby__ hatta ben o aleti internettens atın aldım akşamları can sıkıntısına bakıyorum. Biraz evhamlıyım :) 2. gebeliğim benim
aslmoms sarilale123 siz kaç haftadasınız. Çnkübelli haftadan sonra sağlık ocağı her gidildiğinde kontrole diyor zaten
sarilale123 aslmoms sağlık ocağı kontrole çağırdığında bunu soracağım bakıyorlarsa ben de duyayım tekrardan 🤣
lelesbaby__ aslmoms ay o cihaz ise yariyor mu ya ben alacaktim sonra calismaz da kalp atisini duyamam iyice kafayi yerim diye almadim😂
aslmoms lelesbaby__ evet yarıyor valla 😂 bende emin olamadım 2 hafta almadım. Sonra nelere para veriyorsun al gitsin dedim :) aldım ve memnunum.