ezgi3452 şuan bu yazdıklarınızı okuyunca aynı doktormu diye düşündüm 33 haftalığım geçen ay başladım doktora bugünde muayene günümdü içeri girdim iki dakika eksik ilaç varmı dedi sonra geç bebeğe bakalım dedi başını kemiğini ölçtü eli yüzündeydi kontrolde bakalım dedi toplasan 3 dakika bakmadı kilosunu söyledi kalktım boyunu sordum aceleyle yapıyor gibi kendimi rahat hissedemedim doğumum da yaklaştı başka hastaneye başlamayı düşünüyorum 🫠