Doktor burun kemiği küçük çıktı down riski olabilir dedi ben de Fetal dna yaptırdım 17. Haftamda. Şükür down riski düşük çıktı ama turner sendromu diye bir şey tespit edildi bu da bebeğin yumurtalığı 45x kromozom olarak görünüyormuş. İleride yumurta gelişmesi ve boy kısalığı oluyormuş. O kadar şoka girdim ki dünden beri. Başına böyle bir şey gelip sonradan amniyosentezi temiz çıkan ya da sağlıklı doğum yapan var mı arkadaşlar