saricivciv_ Kızlar erken doğum rıskım var ama bugun aşırı bir baskı hissediyorum bide bebek haraketleri az gibi sanki sabah uyuku sersemiyken gerildim gibi oldu plesantam da önde acaba sorun mu oldu karnım acıdı az birşey ama bılemedım
yagmur1999 İçin rahatlasın takipli olduğun hastaneye bir git acilden muayene ol aklına takılan sorularıda sorarsın hem bebeğin hareketleri azaldıysa bir git derim
saricivciv_ yagmur1999 acılden sadece nst yapıyorlar nst ye gitsem de olur herhalde doktorum çıkmıstır