erkekannesi1_ bebeğim 9 günlük bu elele’nin otomatik dandini olanı var bende ona koysam beline bir zarar verir mi batma vs. Gibi bilgisi olan deneyimi olan yazabilir mi ?
sarilale123 erkekannesi1_ ben olacağını düşünmüyorum çünkü pusete de yatırıyoruz, bir sıkıntı olmuyor
LadyX erkekannesi1_ bende elele dormire var önce bebeğimin battaniyesini katlayarak yerleştiriyordum sonra bebeğimi koyuyordum.
erkekannesi1_ LadyX bende bebek yastığı koymuştum altına sma kemeri yetişmedi birde battanıye deneyeyim
Ruyasekr2089 erkekannesi1_ bende aynı şekilde korkuyorum biraz boşluk kalıyor. Bebeğim içinde iki büklüm kalıyor