sita Yedi haftalık gebeyim ne yediysem hemen kusuyorum sabah akşam prilam dr içiyorum bir faydası yok bugün serum da taktılar hala kusmam bitmedi Kusmayı azaltmak için ne yapılabilir öneriniz var mı