hilyy aynı şekilde bende 7 aylık oldum bebek daha önemli oruç gene tutulur diyende var 9 aylıkken bile tuttum diyende eşimde tutma diyor çocuğa bişey olsa ömür boyu acısını çekeriz diyor haklıda Allah korusun çok kararsızım tutmak istiyorum ama çok fazla acıkıyorum gün içinde ne yapacağım bilmiyorum ilk gün deneyeceğim bklm inşallah. Allah yardımcımız olsun sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🌸