Mrvklnc Kızlarr kızımın saçında kepek var şampuan da değiştirdim fayda etmedi başka hangi şampuanı önerirsiniz? Mustelanın atopik cilt için şampuanı var acaba kullansam fayda eder mi? Yoksa sizin kullanıp memnun kaldığınız ne var ?
cokkasmabeabi Mrvklnc kepek değil de egzama olabilir ya. Ben de kızımda kepek var sandım yıllarca. Egzamaymis yaralarını yeni gördüm
seda_1gul Mrvklnc canm bebekken konak olduklarında zeytinyağlayıp biraz bekletip tarayıp yıkıyorduk bilir misin bilmiyorum ama kızına da bunu deneyebilirsin. Diplere zeytinyağ sür beklet sık tarakla tara
sarilale123 Mrvklnc bi aile hekiminr danışsanız o sizi duruma göre cildiyeye yönlendirir yada ilaç yvsşye eder. Kepek değil egzamada olmuş olabilir ne ladr şampuan değiştirseniz de faydası olmaz bu kez
Mrvklnc seda_1gul deneyebilirim ama her duş bizim için zulüm yok gözüme su geldi yok kulağıma geldi derken nasıl uğraşıyorum saçları da çok gür zeytinyağı arındırana kadar banyoyu söker 😒
Mrvklnc sarilale123 evet biri daha egzama olabilir demiş iyi ki sormuşum bu zamana kadar hiç aklıma gelmedi şampuan değiştirdim takip ettim baktım düzelmedi kolay tarama spreyi kullanıyordum onu bıraktım takip ettim yine düzelmedi canımı sıkıyordu devamlı bakıyorum başka ne yapabilirim diye egzama yine aklıma gelmiyor valla çok teşekkür ederim🌸
sarilale123 Mrvklnc çok geçmiş olsun, insanın gerçekten bazen aklına gelmiyor, başkası söyleyince aa evet oluyo