vanilya_kokusu_ Benimde hastane korkum var ama en son muayeneye gittigimde o kadar rahattim ki anlatamam, 2 gündür işyerinde stres yasadim o mu tetikledi diyorum kötü oldum bugün, süreç hakkinda beni de bilgilendirir misin, neler konuşmak gerekiyor bazen korkudan heyrcandan ne diyeceğimi unutuyorum ben.