Merhaba 5 şub 860 6 şub 908 9 şub 1195 13 şubatta doktora gittim degerim 1104e düşmüştü boş gebelik dedi ben beklemek istedim 16 şubatta geri kan verdim 1331 e yükselmiş geceden beri kanamam basladi 18 şubat doktora gittim kese var dedi hap yazdi ama bebek varmi yokmu soylemedi tekrar kan verdim 1332 olmuş düşmemişte yükselmemişte duphaston ilacı yazdı kullanan varmi aranizda