Kızlar 35+6 yız bugün nst de üç dört kez bu şekilde çıktı on dk da bir çıkmış sancı. Doktor doğum sancısı dedi ama açıklık vs yok belki sırtüstü çektiğin için olabilir dedi. Ben ağrı pek hissetmedim. Rahim ağzın kısalmış 28 cm ama açıklık yok dedi. Eve gönderdi daha var dedi bebekte küçük Bu durumu yaşayan var mı? Yani nst 80-100 çıkıp aşırı hissetmemem falan olabiliyor mu