Selam kızlar, ben bugün 23+5 im hayırlısıyla 🙏 uyandığından beri kuyruk sokumum ağrıyor sanki böyle düşmüşüm de incitmişim gibi geçmedi, magnezyum kullanıyorum bu arada, sizde durumlar nasıl, ne gibi şeyler yaşıyorsunuz. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebişleri 🌷