Meerrii benimkide oyle oldu 5 şub 860 6 şub 908 9 şub 1195 13 şubat 1104 e düştü doktor boş gebelik dedi beklemek istiyorum dedim 16 şubat 1331e yükseldi gece kanamam oldu sabah acile gittim bugun 18 şubat 1332 olmuş ne yükselme ne düşme kese var bebek varmi yokmu soylemediler ilac yazdi kullan geri gel dedi bilmiyorum hakkimizda hayirlisi olsun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻