ilknur1414 Öğlende post attım gören yok cevap gelmiyor bugün 12.30 da test yaptım koyu gibi ama 18 dk sonra baktım teste kuruma değildir dimi Diğer resimdede son test 17.02 olan ilk yaptığımda resimdeki gibiydi sonrasında koyulaşmış oda sizce durum nedir
havva_5 ilknur1414 pike çok yaklamış, kaçırmamak için akşam saatlerinde tekrar yapın bi bugün olmasa bile bi iki güne pik olur mutlaka bugünleri değerlendirin bence gönlünüzce olsun her şey 🌷
bebegimle_ben smyyy95 ama ben olsam aksam 9 da yine yaparim pike az kalmis kacirmamak adiyla ama su icme 2 saat once canim yarin yine oglen yaparsin ayni saate
ilknur1414 2prensesannesiiii dün biraz vardı ama bugün dikkat etmedim ama karnımda hafif bi ağrı girer gibi oluyo bazen sol taraftan