efsu123 Merhaba Bilkent şehir Hastanesi’nde doğum yaptıktan kaç gün sonra taburcu oldunuz normal ve sezaryen 2-3 yatırıyorlar diyolar doğru mu?
cokkasmabeabi Normal doğumda sabah dogumsa ertesi gün, akşam /gece dogumsa bir sonraki gün oluyor. 2 gün kalınmış oluyor yani. Sezaryeni bilmiyorum
efsu123 cokkasmabeabi doğum odada oluyor galiba tekli odalar tercihe göre mi musaitlik durumuna göre mi veriliyor
cokkasmabeabi efsu123 doğum sancı çektiğiniz odada oluyor evet. Tek kişilik odalar müsaitlik durumuna göre oluyor genelde