2prensesannesiiii hilalaselll4 ramzi teorisi bebeğin yerleştiği yöne doğru bakılan bi teori ama kesinliği yok yani
melegim91 melegim91 bebek kesenin solundaysa kız sağındaysa erkek diyorlar ona göre yorum yaptım benimde sağda erkek dediler bakalım göreceğiz😄
hilalaselll4 cigdemx ayy herkes öyle diyor inşallah ya 🥹kızım var bir tane tabi sağlıklı olsun da sen nasıl anladın 🌸💕
minikmucizem20 cigdemx ay ağzın bal yesin 7 martta doktor söyleyecek bakalım doğru çıkacak mı yazacam çok teşekkür ederim ❤️
zynp92 cigdemx öyle mi oluyor ya benimki karından sağda aynı bu şekilde normalde solda mi oluyor 😅kafam baya karıştı bu konuda benimde