Ayseymen Glsmrt ben istedim canim 37 de yplyr galiba ama bn sezerysn istedigom icin ypmdm 39 da sezeryan olucak
Ayseymen Deletedmom197 sukru beyede cok gittim canim tedavi girdugum zaman oda iyi bi doktor. Kuzum senden haber bekliyorum yarın her sey icinde mi mutlaka sor unutma benim gibiii
Deletedmom197 Ayseymen bende tam iki Seçim tarihinde yapmışım çocuğu SAT tarihim genel seçimler son günüm de yerel seçimler😂😂😂
Ayseymen Glsmrt valla her turlu cikacak saglikla gelsinlerde hangisini yapabileceğine inanıyorsan o olsun kuzum
Glsmrt Ayseymen doktor ne derse..isterim tabiki normsl dogum yapmayi..ama amelyat yerim de normL dogum yapacsgim yerde oradi engel olurr diyr dusunuyorum..bakalim..insallah yarin soyler