Merhaba Bugün 18+5 im 18+3 de hafif rahatsız oldum bogazimdan dün de biraz bogaz ağrım arttı baş ağrısı burun tıkanıklığı dil şişmesi olunca acile gittim tahliller yapıldı kan tahlilinde çıkmış e nabizdan baktım idrar tahlili temiz doktor da hafif enfeksiyon bol su ilik şeyler dedi ben suyu genelde de 2.5-3 arası içiyorum dün baya rahatsızlarınca 4 e yakın içtim çünkü vücudum istedi zorlanmadım neyse gece çok rahatlizlandim biraz terledim burnum tıkandı başım ağrıdı bogazim kurudu sürekli uyandım bugün baş ağrım hafif biraz daha düne göre burnumda ara ara akıyor rahatlıyorum bogaz ağrım hafifledi ama var hala doktor kendi kendine geçer artmaz dedi soedugumda ilaçta vermedi geçer mi bide ben herkes hissediyormuş ama sadece biraz karnım büyüyup belirgenlesri sağ sol yatarken karnımın içi boş gibi çok takip edip bakıyorum dinliyorum ama hiç bi hareket minik biseyde hissetmiyorum henüz en son perşembe günü sağlık ocağında kalbini duydum ama endişeleniyorum