kurkur benim de bebeğimin kalbi durdu ilk gebeliğim de sonra tedaviyle gebe kaldım bu sefer de kanamam oldu düşük tehlikesi var dediler ben rabbime güvendim yani elimizden gelen bi şey yok maalesef. Emin ol bende sen gibiyim çok tedirginim ama bebişlerimiz sağlıklıysa ne olursa olsun bizimle kalacaklardır . Zaten bu doktorlar insanı evhamlandırıyor bi sorun varsa da böyle pat diye söylemezsin diğer muayeneyi bekle üzülme her şey güzel olacak eminim