(Başlık bulamadigim icin bebek isteyenleri sectim yanlis anlasilmasin 🙈) Kızlar normlde uygulama 16si adet başlangıcı diye gösteriyordu olmadım ovülasyon testlerim vardi bi onlara bakayım dedim meraktan olmayınca. Yukardan aşağıya dogru sırayla yaptım. Uygulamada 1 gün sonra gebelik testi yapin yaziyor bugün. Bugünde gelen giden yok boyle koyu cikmalari normal mi? Ama anında boyle koyu çikmadilar süresinide bilmiyorum açıkçası yapıp önemsemeyip attim kenara ama beklediğim 2.3 dk en fazla cunku cocuk feln düşüncem yok biri içimi rahatlatsın ya 😁 ilk gebeligimi ovülasyon testiyle öğrenmiştim ama cok cok koyu idi bunlara anlam veremedim adet zamani boyle cikmalarinada anlam veremedigim icin size danismak istedim 😂 cevap verenlere simdiden tesekkurler 😊🫶 https://imgyukle.com/i/SRmUeI