Kızlar 36 + 3 hamileyim bugün anestezi ile görüştüm ve çarpıntım olduğunu söyledim o da beni kardiyolojiye yolladı kardiyoloji de ritim holter takılmasını istedi ama bana nisan ayına randevu verdiler benim 2 hafta sonra doğumum var anestezi onay vermiyor şimdi benim bir şey yapmam gerekiyor mu ne yapacağım bilmiyorum