yenihamis3452 Hanımlar , 5+3 hamileyim . Bugün keseyi de gördük çok şükür biraz akıntım var sarımsı . Doktorum sorun olmaz haftaya Smear alırız dedi ama bunu yaşayan var mı daha önce
Busranur_mnts yenihamis3452 kötü koku pütürlü veya yeşil değilse gebelikte akıntı normal benim bazen sıvı gibi bazen yoğun krem gibi oluyordu
sarilale123 yenihamis3452 idrar yolları enfeksiyonu değil sizin muhtemelen vajinal enfeksiyon onun için öyle demiştir fitil verir tedavi amaçlı
MorKelebek54 yenihamis3452 beyaz akinti normal ama sari ge yedil akinti olduğunda enfeksiyon demek. Gebelikte cok rastlanan bi durum. Maalesef hamileigim boyunca benimde hep oldu. Doktorum fitil veriyodu 3 gunluk gece yatmadan onu kullaniuodum bi sure geciyodu ama bi kac hafta sonra tekrarliyodu bende. Yesile donerse domtora gidene kadar mutlaka randevunuzu beklemeden gidin doktora
yenihamis3452 Busranur_mnts kötü koku , kaşıntı , yanma yok sadece hafif kremsi sarımsı yeşilimsi gibi ama doktor smear alırız bakarız dedi korkma dedi
yenihamis3452 MorKelebek54 bugün doktora gittim , haftaya smear alırız dedi işte haftaya bakacağız ne olup bitiyor
sarilale123 yenihamis3452 yok korkmayın asıl tedavi edilmemesi önemli ben çok yaşadım zaten hamilelikte de sık yaşanıyor. Muhtemelen Doktor oradan sürüntü alır yada baktığında ona göre vajinal enfeksiyon olup olmadığına karar verir. Ben de sizin gibi akıntım var muhtemelen idrar yolu enfeksiyonu oldum diye düşünüyordum idrar tahlilim temiz gelince doktorum o zaman vajina enfeksiyon var dedi fitil verdi
MorKelebek54 yenihamis3452 anladim canim merak etmeyin sari akitni haffi enfeksiyon demek bol su icin hayirlisiyla bisi olmaz