Ben hep ağda yaptırıyordum hamileliktede yaptırdım alerji oldum. Yanık gibi her yeri soyuldu ve şişti vajinam. Korkutmak için söylemiyorum ama tedbirli olmakta fayda var. 3 kere farklı yerlerde yaptırdım belki yapan kişide sıkıntı vardır diye ama 3ünde de berbat halde oldum daha da cesaret edemedim venüs jilete döndüm. Doktor hamilelikte vajinanın hassas olduğunu şişme morarmanın olabileceğini söyledi