arthur12 3 şubatta Ovitrelle vuruldum 13 şubatta idrar testi negatif çıktı 15 şubatta pozitif çıktı beta 23 17 şubatta beta 67 nasıl sizce sağlıklı gebelik mi bir kimyaslim var tedirgin oluyorum maalesef
pnarpnar00 @arthur12 Ben de 31 ocakta ovitrelle vıruldum yakınız gebeliği nasıl hesaplıyorsun acaba sata göre mi iğneye göre mi
myangelson arthur12 artış güzel 3 katı artmış erken kan vermişsiniz normalde 14. Gün test günüdür yani normalde 17 Şubat 14. Gününüz. Bugün tekrar kan verirdiniz mi?