rabiames Kızlar bugün 36+0ım vajina bölgesine iğne batması gibi ağrılar giriyor, arada kasılma ile beraber oluyor, bazen de kasılma olmadan. Yaşayan var mı neden böyle oluyor
kaplanseren rabiames ben de bugün 36ya girdim regl olcakmışım gibi kasıklarıma ve kalçama ağrı atıyor bugün hem soda hem magnezyum aldım gece de bacaklarıma kramp girmişti. Cuma nst giricem bakalım normaldir inş yaşadıklarımız 🥲
ikincibahar_08 Bende yarın 36 oluyorum benimde aynı şekilde özellikle geceleri oluyor ağrıya uyanıyorum
rabiames ikincibahar_08 benim gece sabaha kadar kalça ağrısı oluyor sağa sola dönemiyorum eşim döndürüyor hep
kayrosmom Arada bende de oluyor. Çok sık diyemem ama nadir hissediyorum muhtemelen son zamanlarımız diye olan bir belirtidir
ikincibahar_08 rabiames magnezyum kullanıyor musun benimde kalça ağrım ve kramplarım çok oluyordu magnezyumu arttırdı onlar rahatladı biraz
rabiames kaplanseren inşallah ben de haftaya çarşamba gözükeceğim tekrardan. Doktor size bundan sonra ne sıklıkla gelin dedi. Bana 15 günde bir gel dedi ama haftada bir gitmek istiyorum çünkü çeşit çeşit ağrılarım oluyor artık
clkmry rabiames 32 den sonra 2 haftaya bir 36 dan sonra haftada 1 39 dan sonra haftada 2 geleceksin dedi bana