Kızlar doktor adet söktürücü verdi eğer gebe olsaydın kanda çıkardı dedi zaten bu ay yumurtalarım çatlamamış be ovulasyondada yumurtlama ve çatlama görememiştim zaten alttan muayene etti doktor kist falan da yokmuş ufak bi myom varmış oda zararsızmış demek ki normal gecikti reglim bu ay belki hava değişimi belki yediklerimden falan bilemiyorum hakkımızda hayırlısı herşeyin strese gerek yok diğer ay aynı şekilde devam Rabbim doğru zaman da hayırlısı ile nasip eder umarım ❤️🌸