Çok geçmiş olsun hamile değilken yaşamıştım. Belli bir terslik vardı üniversite hastanesinde genel cerrahiye gitmiştim. Bende de memede başlamıştı. Stajyerler vardı anlamamışlardı. Yaralarım çok kötü oldu hep su topladı. İnanılmaz ağrı yanma kaşınma vardı. Koltuk altıma yayıldı sonra sırtıma yayıldı. Dayanılmaz bir şey. Sonra sağlık ocağındaki doktoruma gözüktüm o hemen anladı, tedavi için çok beklemişsin dedi. Hemen ilaç ve kremler verdi 1 haftaya toparladım çok şükür. Ama hem sırt hem memede olunca asla yatamıyordum her yerim yanıyordu. İlacı çok düzenli kullanım, mide bulandırıyorsa doktora söyleyin ilacı değiştirsin, çünkü ilaçsız çok kötü oluyor