elf006 merhaba canım 😊 ben ö zel bir kliniğe gidiyordum ordaki doktorum rapor çıkartmamın daha iyi olacağını söyledi daha önceden görev yaptığı şimdi de anlaşmalı olan hastaneye yönlendirdi bir doktorun numarasını vererek gittim hastaneye dedim beni doktor bey yönlendirdi gonalf için rapor çıkartmak istiyorum o da sanırım 3 doktordan onay alması gerekiyormuş zaten kendi doktorum da o yüzden rapor veremedi 3 kişinin onayı gerektiği için neyse ertesi gün sisteme düştü bende ilk gonalf için hastaneye 3 bin muayene ücreti ödedim ve ilaç için 1500 lira gibi bir tutar ödemiştim o ay aşılama olmadı bir sonraki ay artık raporum olduğu için başka bir özel hastaneye gidip ilacı yazdırdım muayenesi 1500 ilaçta yine 1500e gelmişti 😊