umutetm Doktor adetin 3. Günü muayenede yumurta boyutunu ölçüp ona göre dozunu ayarlıyor canım yani uyarsan daha iyi olur. Her gün aynı saatte yapmaya dikkat et. Birde göstergedeki değerin sıfırlandığından emin ol. Bana eşim yapıyordu da ilk gün bir kere hemen bastı çıktı sonra bir baktı göstergede 37,5 yazıyor yarısını vurmuş😅 Sonra bir daha yapmak zorunda kaldık