DiplomaliEvHanimi bence agdaya git ve kendini alistir 1 ay rahat ediyosun iman gobegin buyuynce jiletle dahi alamayacakson gobusunden goremiyosun ve kendini ve o bölgeyi kesen cok oldu ki senin kana ihtiyecin var. Sen her ay gitmeye basla alissin azalson ben hamileleigimin basindan beri gidiyorm kuzum ve 1 ay kafam rahat mesela persembe dogumum var ve ben 1 hafta omce aldirdim suan kafam rahat ani bi sey olsa bile ama jiletle hemen banyo derdine düşmek zorunda kalirsin emiz gideyim siye dogal olarak