Korkunun ecele faydası yok tam da böyle bir olayda söylenebilir bence. İlk başta umarım sağlıkla gelsin. Bütün bebişlerimiz sağlıklı olsun hep 🙏🏽 ama Allah öncelikle akıl vermiş ki, tıpta böyle bir uzmanlık alanı gelişti. Bunu bunu bile bile küçücük günahsızın hakkına girmek bence en büyük günah. Eğer sağlıksız olma durumunu öğrenme imkanınız varsa ve bunu bile bile reddederseniz çok üzücü. Bu noktada rasyonel düşünmek lazım. “O benim yavrum, ne olacak ki, bakarım” bencilliğinden sıyrılmak lazım. Bebeğiniz belki ömür boyu ona acılar çektirecek bir hastalıkla da doğabilir. Ve bunu işin sonunda siz tercih etmiş olabilirsiniz. Böyle de düşünmek ve ona göre aksiyon almak lazım… umarım böyle bir durumla karşılaşmazsınız tabii🍀