Busyusad hastaneden önce bence doktor önemliydi 2 farklı hastanede doğum yapmış oldum doktorum değişiklik yaptığı için can ve ekolü gördüm. Doktorum sağ olsun zaten çok ilgili çocuklar hakkında bile alanı olmadığı halde doğum sonrası bilgi verip beni rahatlattı ikisinde de . İlki candaydı 1 gece kaldım oğlum yoğun bakımdaydı bebek kısmını deneyimleyemedim temizlik falan iyiydi yemek yemedim gibi bir şey yorum yapamıyorum ondan ama mesela benim bebeğim yoğun bakımda oldupu halde göğüs pompası çok geç söylendi ilk doğum bir şey bilmiyordum hemşireler o kadar sık vital için bile gelmedi diyebilirim. 2.ekolde oldu çok korkarak gittim kardeşimde orada ameliyat olmuştu odaları çift kişilikti ondan korktum aslında hiç öyle olmadı 2 gece kaldım. İlkinde nst takibi yapıldı sürekli gelip baktılar bağlı olmasam bile nasılsınız diye sordular vital takibi yapıldı sürekli. Doğum sonrası gerek bana gerek bebeğime her şeyde destek oldular o kadar ki bebeğim emmedi 5 6 hemşire baktı denedi 4 çocuk doktoru falan gördü ama sorun bizdeymiş sorun değil aslında keyifmiş neyse ayağa kalkmaya korkuyordum hemşirem sakinleştirdi destek oldu nöbeti değişti ama ondan sonra gelenlerde aynıydı yani ben ikisini karşılaştırırsam ekol derim yemekleri falan oldukça iyiydi. Çok çok iyi olsun daha iyi olsun derseniz deneyimlemedim İstanbul’da ki hastanelerinden standartlarını biliyorum Acıbadem’de hemşire çağırma butonuna basınca hemşire değil doktor geliyor belki burada da öyledir hemşirelerin belirli hasta sayısı var fazlası olamaz.