Melegimmmmmm Sibelers yaptirarsan kan testi buraya yazarmisin betahcg sonucunu kac cikicak bende yaptim test bole cikti sonra kan verdim 760 cikti kan degerim normal mi acaba adetimin uzerinden 6 gun gecmis oluyo daha muane olmaya gitmedim biraz buyusun diye bekliyorum bitane dusuk yaptim beta yavas ilerliyodu gelisimi durmustu yine aynisi olucak diye korkuyorum
Sibelers Melegimmmmmm 760 bence çok iyi çıkmış doktora gitmediysen mutlaka bir an önce git derim Bu akşam Kan testi vericem ve mutlaka yazacağım
buketdeniz19 Sibelers Bende adetime 4 gün kala daha silik öğrenmiştim beta 13 çıkmıştı bence kan ver yüksek ihtimalle çıkar 😊
pims Sibelers ilk testinizde de çok net görülüyor sağlıkla gelsin bebişiniz 🥰 kan testi için beklemeyin hemen verin 🌸
yascdem Sibelers bende 3 gün varken bundan daha siliktş öyle öğrendim bende günün geçsin öyle kan ver canm
Sibelers yascdem bende adet günüm dündü ve dün akşam kan verdim 326 çıktı yarın tekrar varicem yükselip yükselmediğine bakıcam😊
asenazeynep Sibelers Yaa canım beiimm, heyecan olmaz mıı çok çok sevindim gerçekteen🥹🥰🥰Gördüm betan da yüksek gelmiş, bin şükür. Artık bundan sonra düzenli şekilde yükselip, sağlıklı bir gebelik olarak ilerler inşallah canım beniiimm💓💓