Merhaba ben 19.haftamda 19mm ölçümle serklaj oldum hunileşme de vardı üç hafta geçti dün alttan ölçüm yapıldı 14mm çıktı ölçü kısalması normal mi ben en kötü aynı kalır diye düşünüyordum ve hep yattım tuvalete duşa kalktım ona rağmen neden böyle oldu normal mi bunu yaşayan var mı acaba korkuyorum nereye kadar kısalacak devam eder mi böyle diye