ozgeBudak006 cok sukur cok sevindim iyi hissetmene, ben suan 24+2 deyim. 21 icinde oldum ameliyati, bir sorun hic yasamadim ardindan. En cok enfeksiyondan korkuyorum cunku burada herkes o konuda uyaran yazilar yazmis, bende kendimce temiz olmaya calisiyorum. Kokusuz gunluk ped kullaniyorum, ped icin olumsuzr gordum ama sanirim o kokulular icin bir de uzun sure ayni pedi kullanmakla alakali. Neredeyse her tuvalette degistiriyorum. Saglik ile ilgili henuz bir derdim olmadi, kimsenin de olmasin insallah. Ama haklisin, evde kisitli yasamak zor, artik popom agriyo🙈 ama iste yeter ki saglikli dogsun cocugum diyo insan. Bu arada 10 yillik evliyiz, onceden hic dusunmuyoduk cocuk sahibi olmayi, birden gecen sene bu fikre dustuk ve 39 yasinda ilk anneligimi yasicagim heyecani ile bu yoldayim bugun. Bu kadar yol gelmiskende hicbir seyi riske atmamaya calisiyorum. Insallah seninde cokkk guzel ve rahat gecer bu donemin. Tum annelere caani gonulden Dua ediyorum🤲🏻🧿