Dün ikili test yaptım doktor tam aydınlatmadan amniyosentez önerildi diye imza aldı sorduk ister yapın ister yapmayın size kalmış dedi kimisine öneriyoruz kimisine kesin yapın diyoruz kimisine de yapmayın diyoruz ultrason da risk ne kadar gördü onu bile söylemedi sadece eli kolu düzgün ense kalınlığı normal dedi sonra da böyle söyledi eşimle anlayamadık da şuan tedirgin olduk ne yapmalı başka bir doktora gidilmeli mi doktordan nefret wttim dünden beri aklımda