Glcnkk Burada okuduğum postlardan dolayı çok korkuyodum çatı muaynesinden hatta sırf bu yüzden bile sezeryan düşünüyodum ama bildiğiniz 5-10 sn süren hiçbirşey hissettirmeyen bir muayneymiş. Benim gibi korkanlar varsa hiç korkmasın. Hiçbişey olmuyor. Ağda ve jilet bile daha acı verici yani öyle düşünün hiçbişey yok:)
SevgibiR Glcnkk valla ben üç kere oldum açılma var mı diye bayan Dr iki kez baktı 0 ağrı hiç bişi hissetmedim çok kolaydı ebe bakti bı kez de o biraz acitti ama dayanılmaz bişi değil yani abartıldığı kadar bişi yok
Aleynaabirke Glcnkk evet fazla abartıyorlar. Yapmayın. Yazik. Bende oldum hic acisizdi. Neden bu kadar korkutuyolar anlamiyorm Herkes rahatlayabilir🤗🤗😂😂 hic bi agri yok ağda ondan zor yani gercekten cok hakli bi post açmışsın 💖
Selvis Glcnkk ben de burdan okudum zor yazanlar vardı. Acı eşiği düşük olan biri değilim. Az bi ağrıya acıya var demem asla. Maalesef ki Dedikleri gibi zor da oldu benim. Çığlık attım bildiğiniz. Doktorum sağolsun eline bitmiş şişeden küçük bir damla jel dökebildi ancak ve ben de çok kasmıştım kendimi. İkisi birleşince berbat bişi oldu. Bu böyle zorsa ben doğuramıcam sanırım dedim doktora. Hatta doktorum da o halimi görünce bu gece doğum olur dedi. Bazı kişiler abartıyorlar yazmışlar ancak Abartıldığından değil. Sonuçta siz nasıl iyi geçti yazıyorsanız herkes iyi yazmak ister burda ahh vah acıyor die yalan söylemek kimseye bişey kazandırmaz. Kişinin vücut yapısı- psikolojisi- doktorun davranış şekli hepsi bir faktör.
Bebebebe Aleynaabirke abartı diye bişey yok canım benim ilk muaynemde nöbetçi pislik bi doktor vardı sesim koridorda yankılandı okdar sert davrandı. Ama kendi doktorum iki kere muayne ettii hissetmedim bile. Bence birazda doktorla alakalı.
Glcnkk Aleynaabirke Gereksiz yere korkutan insanlar var. İnsan gerçekten burada okuduklarından cok etkileniyor. Hiç kimse korkmasın kendinizi rahat bırakın hiçbirşey olmuyor
Bebebebe Glcnkk evet bende çok etkileniyorum okuduklarımdan. Ama benim eşim koridordan sesimi duyarak koşup geldi doğum falan başlıyo sanmış. bunu okuyanlar korkmasın bence doktor hiç beklemeden bianda elini geçirdi dondurdu çok acımasızca davrandı. Ki brn daha yeni evli sayılırım iki yıllık. İlk doğumum oldğunuda söyledim. biraz daha yavaş davranabilirdi Benim kendi doktorumda iki kere yaptı kadının elini bile hissetmedim.
B-P-R Glcnkk bhrdakiler Abartiyo anamm😂😂 Heralde parmaklarina İğne batsa onu bile abartiyolar çok takmamak lazım 💁