benim hem rahimde perdem hem kanama alanım vardı. kanama alanım kesenin çok yakınında değildi. 7-8 hafta gibi başladı kanamalarım 20.haftama kadar yattım, annemde kaldım. ilaçlarınız verildiyse düzenli kullanın. acil olarak başka şehirde mecburiyetten gittiğim doktor progestan fitil, progestan iğne ve duphaston hap verdi. sonrasında istanbulda kendi doktoruma gittiğimde ilaçların özellikle duphastonun çok yerinde yazıldığını söyledi. kanama alanım 14. hafta gibi kapandı. sonrasında 20ye kadar bebeğimin büyüyüp perdeyi ittirip kaldırmasını bekledik düşük ihtimaline karşın. acillerde zaten alttan muayene ediyorlar gebelik ileri değilse. benim de istanbula döndüğüm sabah (uykuda, uzun yol sonrası) en çok kanamam olmuştu, zeynep kamile gittim doğum hastanesi olduğu için. oranın acilinde öyle kocaman bir pıhtı şeklinde geldi, doktor pıhtının içini inceledi bebek var mı diye yoktu çok şükür ama 3-5 güne düşer gelirsin dedi. ben ilaçlarımı kullanmaya devam ettim bir daha da takipli olduğum doktor dışında kimseye gitmedim. şimdi pazartesi doğumum olacak ☺️ hala progestan fitil kullanıyorum. içinizi ferah tutun öncelikle, yukarılara uzanmayın, tuvalette kendinizi zorlamayın ıkınmayın, kabız olmamaya özen gösterin, ayaklarınızın altına yastık koyup yükseltip hep yatın dinlenin 🙏🏼