penbe_karisi Kizlarrr durumlar nasill son hazırlıklar yapıldı mı? Bana günlerrrr cokkkkk uzadı 🥹🥹🥹asla gün bitmiyor sizde de öylemi acabaaa saat kaçta doğuma gireceksiinizz bizim 6 da yatış 7 gibi doğum olur dedi doktorum 🥹🥹🥹 @izelaren @Yazmelegi_ @Cicilininkini @tugbamuratmutlu @ikincianneolmayolundaa @meltemerennn
Cicilininkini penbe_karisi bende 9da yatıs 10da dogum olcak herseyimiz tamam bi bebek bezimizi almadık grip oldum 3gündür bugün biraz iyi gibiyim şükür bakalım bende cok heyecanlıyım ve zaman bana da durdu gibi yaaa
penbe_karisi elllaaaa evet çok şükür 💞🩷💞🩷 amin aminnnnn kız valla zaman durmuş asla geçmiyor banadaaaa gün
NilVibe Benimde canım çekti daha160 gün var kavuşmamıza. Geçmiyor zaman bir türlü, böyle diye diye erken olmasın da, zaman geçsin artık ya 😄 doğumu olacak arkadaşlara kolaylıklar diliyorum, sağsağlim alın bebişlerinizi inşallah kucağınıza ❤️
Cicilininkini penbe_karisi yarın e bebekten alcam yakın bana bakalım hemen alır eklerim dua edelim birbirimize insallah ben cok korkuyorum da yaa sanki ilk defa gircem doguma gibi 😀 ha bire aglayıp duruyorum
elllaaaa penbe_karisi bana da son ay geçmedi çabuk 35 ten sonrası çabuk geçmedi ağrılar ve ağırlık artınca heralde öyle oluyor 11 günüm kaldı uygulamaya göre bekelemedeyim bende belirsizlik te biraz yoruyor ama sona doğru geldik artık
QueenBahar_ penbe_karisi kız ama inan çektiğin cefanin canı sağolsun şu sefanin güzelliğine bak diyeceksin 😍🫶🏻
penbe_karisi QueenBahar_ ayyyyyy inşallah insallahh 🥹🥹🥹🥹🥹🥹😭😭😭😭😭😭sezeryandan sonra mutlaka yap dediğin birşeyler varmı
Yazmelegi_ penbe_karisi bebek anne karnında strese giriyormuş bacım o yüzden sabah alalım dedi doktor