Gozyyy maalesef canım kanama olmayabiliyor benim de kaybım oldu 15 gün hiç bir farklılık hissetmedim sonra doktora gidince öğrendim. Beni zehirlemeye başlamış ve acilen kürtaja aldılar, zehirlenme belirtileri de bende aynen hamilelik belirtisi gibiydi. Yani uyku hali, halsizlik ve bulantı.