ayaylanur damlaa51 benimde bugün böyle hafif çizgi oldu adetime 7 gün var sanki var gibi dediler hep bende emin olamadımm
atabeyinannesii damlaa51 benim oğlum da da aşırı silikti şenin cizgin benimkine göre daha belirgin muhtemelen hamilesinnn
Cekonomiiisstt damlaa51 bende çatlatma iğnesi ile gebe kaldım canım yanlış hatırlamıyorsam 10. Gün beta 9 du çizgi de var yok arası bişeydi. Hayırlı haberlerle gel inşallah 🙏
damlaa51 Cekonomiiisstt yaaa ne güzel maşallah size ❣️🙏🏻 İnşallah olmazsa akşam acilde kan testi vercem 🙏🏻
Cekonomiiisstt damlaa51 göğüslerim patlayacak gibiydi asla dokunamıyordum bi de akıntım çoktu kuzum 🙏
damlaa51 Cekonomiiisstt ayy şimdi daha çok umutlandım umarım vardır :( 2 senedir kısmet olmadı en son 2 aylıkken kalbi durdu :(